Re: Hledáme nové kolegy

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Leden 27 09:16:54 CET 2015

Zdravim,
odpustte mi mou jedovatost (a ze trefila zrovna na vas - mesto neuvadi cca
90% "pracovnich nabidek" tady), ale vzhledem k tomu, ze se neobtezujete
uvest mesto, tak predpokladam, ze jde o jediny pupek sveta v CR? Pro nekoho
by informace o ktery kout CR se jedna mohla byt zajimava:)
S pozdravem,
Marek