Re: Jak odmagnetizovat záhlubník

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Leden 27 08:55:50 CET 2015

Kedysi ked sme este robili s CRTckami, som zobral zo smeti akesi trafo s EI
plechmi, preskladal som ich aby to bolo E, a bol to eno-nuno demagnetizer,
akurat sa hrial ako prasa, ale tych par sekund to stacilo.

Ale vo Vasom pripade by som skusil ten magnet upnut s osou kolmo na
severojuzny smer, trebars lepiacou paskou na kus drevenej alebo plastovej
tycky a tu do vrtacky/srobovacky, a zavrtiet okolo toho zahlbnika (aj ten
treba nejako upevnit, samozrejme).

wek