DVB-T streaming and grabber - step by step

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Pondělí Leden 26 23:54:52 CET 2015

divali-li se nekonecne mnoho uzivatelu na stejny multiplex, staci porad jeden tuner. Karet je ted treba jen tolik,
kolik se da chytit multiplexu (~3), nebo v ramci jednoho se to da vysosat z celeho streamu naprosto
bez problemu - zalezi jen na tom, jak rychle je to pocitac schopen vykousnout a popr. ukladat

a udp je nejvice vhodne, nebot neni potreba potvrzovat prijeti paketu, pac kdyz jeden vypadne,
clovek to v obrazu vicemene nepozna

tm