STM32Cube, pondelkove frflanie

Pondělí Leden 26 21:10:24 CET 2015

No me teda ani nenapadlo CUBE zkouset, kdyz potrebuju treba ten USB
stack, tak si najdu nejaky open source projekt, ktery je vetsinou i s
nejakym forem a komentarema co je dobre a co spatne.
Jinak pouzivam SPL pro periferie, je to pomalejsi a trosku aroste objem
kodu ale zas ne tak dramaticky, za ten komfort a prehlednost to IMHO
stoji. A hlavne prakticky vsechny open source projekty to pouzivaji.
CUBE jsem prohlidl jen letem a rekl bych, ze ty zakladni zdrojaky pro
periferie ma podobne nebo i stejne?