Streaming DVB-T do LAN

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pondělí Leden 26 12:13:55 CET 2015

Zdravím,
kdysi jsem zkoušel všechno možné a nakonec jsem použil Ubuntu, VDR a 3
tv karty od technisatu. Detaily si nepamatuji, ale dotyčnému to běží do
dneška akorát jsme jednou přidávali disk, protože VDR umožňuje i celkem
pohodlný náhled na TV programy a nahrávání na hdd. Krom adresářů a
ručního vyhledání kanálů jsem nic speciálního nedělal. Instalaci jsem
provedl dle návodů za oficiálních stránkách a šlo to jak po másle.
Milan