trochu drotoveho porna na nedelu

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Pondělí Leden 26 09:27:23 CET 2015

Když jsem ještě pracoval v ČTK, tak už před revolucí se používal
elektronický redakční systém (už jsem se o něm zmiňoval v souvislosti
s bublinovými paměťmi).
Protože nic takového na východ od Aše neexislovalo, vyrábělo se
všechno víceméně vlastními silami.
Redaktoři si tenkrát prosadili, že klávesnice musí být upořádána úplně
stejně jako na psacím stroji, tzn. do kopce. Co to znamenalo pro
mechanickou konstrukci si asi každý představí.
http://i4.cn.cz/ctk/images/2013/95-let-ctk/F201107110330001.jpg

Tomáš