vikendove bastleni

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Leden 25 19:39:33 CET 2015

Jsa pod vllivem virózy, bacilózy a antibiotik, nezmohavše se k nějaké
fyzické práci, tak jsem si udělal termostat (protože mi zas na něčem ušeří
elektriku).

Přece to nebudu dělat s arduinem, žejo, tak jsem to jako správný analogař
chtěl udělat s tranzistorama a NTC. Mám jich dost, tak není co řešit. Pod
vidinou, kolik toho na desce bude a než najdu všecky součástky (hlavně
vodpory), jsem hluboce klesnul až k operačnímu zesilovači. Jenže někde se
stala chyba a ono to bylo zapnuté furt, místo aby to taky někdy vyplo.
Protože fakt nemám náladu nad něčím hluboce hloubat, abych vydloubal co jsem
kde přehlíd, nebo zapoji blbě, protože na tak jednoduchém zapojení snad ani
není co zmrvit takže chyba bude pěkně záludně schovaná. I klesnul jsem ještě
níže, ba ani jsem nerozebral termostat zpět na prvočinitele, no nebudu
napínat, dal jsem tam arduino. A protože jsem byl tak akorát rozpoložený
řešit ještě nějaké rušení po drátech od termistoru, dal jsem tam DS18b20. Na
první pokus a funkční, no nenasralo by vás to?