trochu drotoveho porna na nedelu

Neděle Leden 25 15:04:04 CET 2015

V Českém rozhlasu v Praze měli nějaké nehlučné mechanické hodiny, ale
když se to za pár let vyběhalo, už to bylo slyšet. Tak jim začali dávat
digitální. Starší redaktoři si na to nezvykli a dokonce to shazovali
smetákem ze stěny, protože pak tam zase dostali ty mechanické :-) Proto
jsme pro ně dělali tyhle hodiny s ručičkama. Jak pod tím viděli displej,
začaly problémy. Prosadili si, že u toho displeje musí být zhasínatelné
vteřiny, prý se jim to míhá a ruší je to. Další si prosadili, aby šel
zhasnout i celý displej.
Když jsem o tom problému mluvil v krajích, třeba v Plzni používali
digitálky normálně. V Brně, v Ostravě a v Hradci jsme dávali "analogové"
hodiny.
Anděl