MECH: ohyb plechu

Neděle Leden 25 13:01:03 CET 2015

Pokud se to bude vrtat dřív než se to bude ohýbat, tak se díry poblíž ohybů
zdeformují.
A v rozích kde se budou setkávat dva ohyby by to chtělo udělat nějaký
odlehčující výřez.

Momentálně jsem u erárního počítače v lázních, pokud tohle téma bude živé
ještě v úterý až budu doma, nakreslím, jak si to představuji.

Jak ten plech budete řezat? Samodomo nebo si to necháte vypálit někde na
laseru?