MECH: ohyb plechu

prochaska na divesoft.cz prochaska na divesoft.cz
Sobota Leden 24 21:40:47 CET 2015

> Děkuji všem,
> nechám to tedy na pondělní konzultaci s idilnou, ale mohli by jste mi
> poradit,
> zda je reálné vyrobit díl z následujícího obrázku
>
> --
> S pozdravem
> M Kosťa Kostomlatský

Mělo by to jít. Problém 1: je tam ohyb s délkou omezenou dalšími dvěma
ohyby, takže musí mít na ohraňováku dělené prizma nastavitelné na přesnou
délku. Problém 2: díry (ty se čtyřmi dirkami okolo) jsou možná moc blízko
ohybu a hrozí, že se vytahají. Ovšem to záleží na rozměru (nesou tam kóty)
a na vybavení toho ohraňovacího lisu.

Aleš Procháska