vysilani DRM - deje se v tom neco?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 24 19:48:07 CET 2015

Na Silvestra je aktivních ve světě mnoho pirátských rozhlasových stanic.
Včetně ČR. Fanoušků je taky hodně, většinou z řad technických nadšenců.
Kromě FM vysílání na VKV a AM na SW jsou už i první pirátské stanice  DRM.
Já jsem to letos "zaspal" ale příští rok se chystám poslouchat. Je
slíbená  DRM na  uvidíme   :-)

JaKub