SIM karty 2015 - O2

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 24 11:45:06 CET 2015

Jestli to mate na "pomala  data" tak nic lepsiho nez mobil.cz stejne
není. denně 0,5 kč je cena víc než výborná, to vám v o2 nikde nedají.
Mě teď zrušili jednu "dobovou" Go kartu. Dobíjeno bylo, ale nikdo z ní
nevolal. Už dlouho, takže jí zrušili. Maj to prý v podmínkách .
Sice mi nabídli jinou a s kreditem ( propadlým) jenomže tahle původní
byla jediná, která ještě lze naklonovat a používat v mém oblíbeném telefonu:
https://www.youtube.com/watch?v=v_s31DCAkaU