OT - Posta zdrazuje

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Leden 24 00:04:05 CET 2015

Původní zpráva ze dne 24.1.2015 od pyjan:

> Výhodnější je PPL, přijede do firmy naložit a nikdo nemusí jít nebo
> jet na poštu a stát fronty. Když se spočítá strávený čas cestě a na
> poště + cena zásilky, vyjde PPL na poloviční až třetinovou cenu. Je
> záruka doručení druhý den.

Pošta taky přijede naložit do firmy, nikdo nemusí jet nebo stát
fronty. Já ale na poštu (i do jiných přepravních společností) balíky
vozím, protože mi v 19 hodin nepřijedou a nechci balíky posílat v
poledne. Když si u mě někdo něco objedná v 16 hodin, chci mu to dodat
do druhého dne. Jinak na poště také nestojím fronty, dávám to tam bez
čekání.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem