AM335x a OpenOCD

Pátek Leden 23 22:33:25 CET 2015

Zdravim, hraju si s kombinaci v subj. a docela to funguje, v C::B jede
ladeni jak vino pres interface FT2232D,  ve windows OOCD verze 0.8.0 asi
nejnovejsi.
Je mi zahadou, proc OOCD hlasi chybu pri cteni pameti od adresy 0 (tam
neni ale mohla by byt ext. pamet) a hlavne 402F0000 - 402fffff, kde by
mela byt interni SRAM
Proti tomu funguje pristup do L3 OCMC0 od 40300000 a tam lze i umistit
program a ladit. LD script jsem ale nasel s programem i daty ve SRAM,
takze by to jit melo?
Neresil nekdo? Je to otazka scriptu pro OOCD nebo je to natvrdo v programu?
Nema nekdo OOCD script pro inicializaci DDR3 pameti v BeagleBoneBlack?
Nebo celkove nejaky vzorovy projekt pro GCC? Zatim jsem vzal ocesany
startup kod  z AT92SAM9260, musim prozkoumat, jak je to s vektory preruseni.
Jak to je s inicializaci oscilatoru, PLL  a systemu vubec - zajisti to
ROM bootloader nebo to bezi na nejake pomale vychozi frekvenci?

Zatim jsem postrehnul, ze vypocty v FP dela HW jak pro float, tak pro
double, to musi byt docela fofr

10             f *= 1.1;
0x4030402C    vldr    d6, [pc, #60]    ; 0x40304070 <main+112>
0x4030403C    vldr    d7, [sp, #8]
0x40304040    vmul.f64    d7, d7, d6
0x40304044    vstr    d7, [sp, #8]

Prekladac jsem pouzil https://launchpad.net/gcc-arm-embedded ktery mam
nainstalova a pouzivam pro Cortex M radu, je ale jak koukam na stranku
jen pro Cortex M a R???
Zajimave je, ze tedy fuguje i pro Cortex A8, vcetne tech FP operaci, jak
to tedy je? Je nejaky vhodnejsi toolchain pro windows?
Asi by bylo lepsi to programovat v Linuxu ale je to pro mne zatim
nepohodlne.

---