Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Pátek Leden 23 20:56:35 CET 2015

Hezký večer,

	takto by to skutečně šlo. A asi to tak je i myšlené, s tím prstýnkem
nejdřív, ale pak mezi panelem a knoflíkem vznikne veliká mezera.
Pravděpodobně je to vymyšlené tak, že potenciometr má být na sub panelu
a pak je to celkem snadné. Bez té mezery mi to ale nejde a asi to není
jen má chyba.

Saša Svobodová