Kvalita cinskych vyrobku bylo Re: zvyseni vystupniho napeti menice

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 23 20:37:41 CET 2015

to je důvod, proč za zdroj dávám vždycky zenerku, která se upeče a šlusne to

----- Původní zpráva -----
Od: "David Obdrzalek" <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz>

Tak uplne presne tohle jsem ted videl taky. Pujcil jsem studentum maly
dvojity zdroj
k bastldesce (ma vystup do pinu vzdalenych akorat na sirku bastldesky se
dvema
napajenima po stranach) a po Vanocich ho prinesli s tim, ze 3.3V je OK ale
misto 5V
namerili 12. Ten AMS1117 se odporoucel, ale tak blbe, ze misto zkratu nebo
vubec
nevedeni dava na vystup vstup. Kuriozni ovsem je, ze tam jsou zapojene v
serii,
nejdriv AMS1117-5.0 a za nim AMS1117-3.3 a ten funguje dal i s tou noname
12V
kostkou do zasuvky.