Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Pátek Leden 23 20:11:02 CET 2015

Hezký večer,

	moc děkuji za nabídku, ale ono by se to moc nehodilo. Krabička je
plastová, OLED displej, svorky... prostě kovové či plastové knoflíky
jsou lepší. Našla jsem nějaké u Farnellu a protože jsem u nich měla
nějaký bonus 12,5 libry, jen nevím na co, tak mi v pondělí dorazí jen za
cenu poštovného.

	Nicméně si budu určitě pamatovat, že vím o někom, kdo umí udělat
knoflíky ze dřeva a ještě do nich pálit laserem. To se může hodit :-)
Třeba si řeknu, že máme doma málo hodin a tak se bude hodit dřevěná
krabička :-)

Saša Svobodová