Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Leden 23 17:10:26 CET 2015

Zdravím,
  já jsem tedy odchovanec klasické šupléry s noniem. Na té jsem se naučil
na základce a má sice jen 0.1 mm, pro většinu mých měření ale stačí. Kolega
má digitální s rozlišením 0.02mm, ale opakovaná měření se pohybují v rozsahu
cca těch 0.1mm, zatímco já odečtením nonia dosáhnu prakticky téhož výsledku
napoprvé a opakovaným měřením dosahuji stále stejného výsledku. A baterky
mi taky nedojdou :-). Takže když teďka po mně chtěl synátor šupléru do školy,
koupil jsem mu taky mechanickou. Sice oproti té mé je to levný šmejd, asi
Čína, má takový hrubý chod a trošku se díly proti sobě viklají i "nakolmo"
na běžný směr posunu, ale při orientační zkoušce měří obě relativně stejně
:-).
  Zdraví Pavel