Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Pátek Leden 23 17:03:20 CET 2015

Hezký podvečer,

	toto byla také poslední kapka. Mechanická je prostě mechanická a tak
vím, co si budu přát k blížícím se vyklubaninám :-)

	Mimochodem, toto je super knoflík
http://cz.farnell.com/te-connectivity-alcoswitch/kn701b1-4/str-knurl-knob-w-arrowhead-ind/dp/1846029
To by mne zajímalo, co je na něm tak speciálního. A kolik se jich ročně
asi tak prodá :)

Saša Svobodová