Re: Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Leden 23 16:42:44 CET 2015

K tem elektronickym supleram bych si koupil jednu obycejnou. :) NAhodna
cisla negeneruje a baterka ji taky nedojde :)

PK
P.S. Taky pouzivam casteji elektronickou a taky mi dochazi baterka... proto
mam obe :)