Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Pátek Leden 23 15:32:00 CET 2015

Hezké odpoledne,

	v průměrech problém není. Tedy hřídel má průměr 6 mm a knoflík je
určený na 6mm hřídel. Pokud se sundá ten prstýnek, tak to jde krásně
nasadit.

	Jdu udělat nějaké fotky, třeba někoho ještě něco napadne :)

Saša Svobodová