Kvalita cinskych vyrobku bylo Re: zvyseni vystupniho napeti menice

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 23 13:39:16 CET 2015

Rada je naprosto jednoduchá:

noname přímo z Číny kupujte VŽDY s vědomím, že kvalita může být
katastrofální. Pokud je to naopak (a stává se to relativně často), tak
můžete být pouze potěšen...

Navíc stále platí fyzikální zákony, a to jak v technice, tak i v
ekonomii a na trhu, takže za málo pěněz skutečně nemůžete očekávat hodně
muziky. Ale to je snad jasné každému myslícímu technikovi, jen managoři
se stádem hrají hru na něco jiného...

Horší je, že člověk čínské (většinou technické) výrobky kupuje v
podstatě téměř vždy a všude, aniž je to explicitně jasné - a to i za
relativně vyšší ceny. Teoreticky by si kvalitu měl ohlídat nositel
značky, ale...

Pokud ale budete k problému pokud možno vždy přistupovat s filosofií
"DoDO" popř. "DoSiSa"* (dobrý trénink mají ti, co aktivně zažili
reálného bolševika před rokem 1989), tak jste v klidu, protože jste z
principu realista (někteří to nazývají pesimismem...) a jen málo co Vás
překvapí....

(*) jestlže zkratku nechápete či neznáte, na požádání vysvětlím

--
Jirka