Kvalita cinskych vyrobku bylo Re: zvyseni vystupniho napeti menice

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Leden 23 09:17:51 CET 2015

Ale vy jste prece nakoupil uplne stejnou cinu, jen o co byla drazsi o to
byla horsi kvality.
A nemusel jste na ni tak dlouho cekat:)

A k puvodnimu tematu - z tech "drazsich" nakupu v cine (merak, osciloskop
pro kamose, telefon, tablet 2x, UZ cisticka, sondy k osciloskopu, androidi
prehravac, ...) vse dodnes jede a je pouzivano pripadne bylo vyrazeno
(funkcni) jako "moralne zastarale".
Jedine s cim byl problem byl nejaky prehravac k televizi (sekal se), tak
jsem ho vratil a dostal penize zpet.
Takze suma sumarum - ja jsem spokojeny
Marek