Kvalita cinskych vyrobku bylo Re: zvyseni vystupniho napeti menice

Stanislav Svoboda 7009 na seznam.cz
Pátek Leden 23 08:49:37 CET 2015

Dobry den vsem,

maly komentar k poznamce o kvalite PCB:

Vzdy me prekvapi, jak prodejce pise "same as the Guranteed OEM Original..."
apod. a streva jsou hnus. Mel jsem nabijecku na tablet (original koupeny v
Cine - takovy ten 5V adapter co se da koupit za dolar a pul) a po pul roce
za nastesti maleho akusticko-svetelneho efektu odesel. Tehdy jsem se zarekl,
ze cokoli pripojitelneho do site 230V uz tam neporidim. A co me ted
dorazilo, koupil jsem v PRC 4 LED zarovky10W. Byly fajn, ale prvni za
pomerne kratkou dobu zacala "pomrkavat" s cca 8-10Hz frekvenci, pak zacala
nahodne vynechavat az zdechla. Druha zarovka je nyni ve fazi pomrkavani.
Zivotnost tak do 500 hodin.. Holt moje chyba. Priste koupim tady a se
zarukou.

Mate take podobne zkusenosti?

S pozdravem

Stanislav Svoboda