zvyseni vystupniho napeti menice

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Pátek Leden 23 08:34:52 CET 2015

osobne si ale myslim, ze 1A z toho tahat nemozno. Teda mozno, ale
prepodkladam, ze to trafo bude na hrane uz pri tych 5W na ktore je
okatovane. Po prerabke cez neho pojde 11W. Myslim, ze sa upecie.
Neviem, nakolko je tento zdroj katovany, ale na vystupe byva rezistor a
tranzistor, ktory obmedzuje vystupny prud. Mozno by bolo dobre najst,
prepocitat, a upravit hodnotu rezistoru na tych cca 0.5A.

Slavo T.