zvyseni vystupniho napeti menice

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Leden 23 00:07:28 CET 2015

Myslel jsem, že přenesený výkon je víc limitován trafem, než diodou (v
případě těchto malých zdrojů).

Jak to tedy je, to ho skutečně můžu zatížit tím 1A?

----- Původní zpráva -----
Od: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>

Na vystupni proud je (mel by byt) dimenzovan sekundar a prislusna D. D
by sice slo vymenit,** ale se sekundarem nic nenadelate.
Jednou jsem byl okolnostmi prinucen nabijet 100Ah Pb aku malym 18V/2A
spinanym zdrojem. Kdyz jsem u toho byl osobne, tak jsem pomoci kusu
zelezneho dratu dokazal udrzet proud v prislusnych mezich a bylo to
OK.
Jenze pak jsem jednou nebyl na miste a kolega ktereho jsem opomel
presne instruhovat to zapojil natvrdo, coz jak jsem z predchozich
pokusu vedel, znamenalo I = 3A a za par hodin bylo po zdroji - upecene
TR.

** coz by jste mel udelat (nebo alespon zkontrolovat) i pri zvysovani
Uout

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz