fotky aury

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Leden 22 22:02:26 CET 2015

To nejsou fotky aury, ale normální umělecké dílo vzniklé tak, že se ještě
nedovyvinutý obraz tupým předmětem různě stlačuje, čárá a protahuje. Pak z
toho vznikne taková matlanina. Proto je na to potřeba klasický polaroid.

Někdo si dělá srandu.

----- Původní zpráva -----
Od: Vláďa Anděl

Narazil jsem na jakousi aura kameru - neví někdo jak to funguje a jestli to
vůbec funguje?
http://www.auraphoto.com/products/auracam.shtml
Píšou tam že to snímá elektromagnetické pole, ale dávají do toho film
Polaroid a mají tam doporočený typ filmu, takže to asi musí snímat něco
přímo. Kdyby tam byly nějaké senzory a zobrazovalo by se to na displej, na
typu filmu by nezáleželo a vlastně ten film by tam ani nebyl potřeba. Někde
jsem čet že to vyvinuli v NASA, ale zdá se mi to celé jako podvod.