OT: kam ten svet tahne ...

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Leden 22 18:48:11 CET 2015

No me by zase zajimalo, kdyz mi jde neco prijde DHLkem mimo
EU tak to vetsinou nikdo neresi, ani CLO ani DPH.....

Jak je to mozne???

Pred par lety dva osciloskopy kolem 12tisic, ted vec za 4tisic, premyslim

jestli tam neni nejaka povinost to oznamit....

Posta me procli vzdy kdyz je to drahe.....

Zdenek Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 22. 1. 2015 18:33:25
Předmět: Re: OT: kam ten svet tahne ...

"Me ted proclili vzorky soucastek z TI, nejdriv jsem myslel, ze me trefi,
tak jsem poslal dotaz, co to ma znamenat kdyz to je zdarma, tak ze se
mam zaregistrovat a poslat udaje a ze je to pro osobni potrebu a bude to
zdarma - poslal jsem, dnes to prislo do prace, rozdilny prijemce nikoho
nevzrusoval... Ale je s tim hroznej vo..r, skoda se USA a CN nejsou v EU
(nebo spis naopak ;-) )
A Fedex me neprestava prekvapovat - v utery 15h naseho casu objednano,
19h poslano, dnes ve 13h to prislo. Posta tohle neumi casto ani mezi
sousednimi mesty...

---