Kicad a diferencialni signaly - umi je uz?

Čtvrtek Leden 22 14:43:23 CET 2015

Dalsi vec, co asi nejde a docela by se mi hodila - rozdelit jedno
pouzdro na vic schematickych symbolu - neco jako 7400 jednotka A,B,C,D
ale aby každá jednotka mohla být jiná, to asi nejde???
Jde to částečně, pokud zaškrtnu "all units are not interchangeable" tak
muzou mit ruzne vyvody, ale vzdy jsou spolecne kresby - nebo to nejak jde?
Soucastka, co ma stovky vyvodu se jako jeden symbol spatne umistuje a je
to neprehledne. Nejde to nejak?