OT: kam ten svet tahne ...

David Belohrad david na belohrad.ch
Čtvrtek Leden 22 14:37:43 CET 2015

Musim se podelit:

- koupil jsem si na ebayi hoblik za 60 liber (cena hobliku) + cca 20
  liber za poslani
- zaplatil jsem tedy cca 130CHF pres paypal
- balik dosel, celnici ho otevreli i kdyz mel korektni pruvodku.
- nasleduje rozpis:
  - cena za procleni: 16CHF + 3% ze 100CHF (cca tech 60liber)
  - dan z pridane hodnoty: 8%

takze celkove jsem za ten hoblik doplacel dalsich 30CHF. Navic ten
hoblik neni novy. je pouzity, z druhe ruky a za ten hoblik uz nekdo dan
odvedl pri jeho nakupu.

Ja jsem jej koupil za 100CHF, dalsich 30CHF za postovne je
akceptovatelnych. Co pro me neni akceptovatelne je, ze  30CHF jsem
z toho celeho obchodu dal statu - za to ...(ho.no) co pro me
udelali. Zarazi me ten nepomer ceny zbozi k 'ostatnim' cenam.

priste si to necham dorucit do EU

.d.