Bezdratovy prenos audio signálu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Leden 22 08:34:45 CET 2015

Zdravim,
  hotove reseni tohoto typu neznam, ale napada mne pouzit sadu bezdratoveho
mikrofonu s tim, ze vlastni mikrofon by se kuchnul a do vhodneho mista (asi
za predzesilovac ze snimace) by se pripojil pozadovany signal z pultu. Mozna
by sel pripojit po vhodnem zeslabeni a pripadne korekci primo na vstup pro
vlastni snimac.
  Zdravi Pavel