Jak nasadit knoflík na hřídel pot?==?ISO-8859-2?Q?enciometru?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 22 01:04:42 CET 2015

To je uplne zbytocne, naviac tam ziadny srobik/kliestina nie je.

Tie gombiky sa nasadzuju tak, ze sa potenciometer vytoci do krajnej
(trebars pravej) polohy, a potom sa gombik sucasne tlaci a toci, akoby ho
chcel clovek naskrutkovat. Chce to dost vyrazne pritlacit, ako uz bolo
povedane, ale ten potenciometer to vydrzi, nebojte sa. Ak by ste mali
obavu, tak hriadel u takychto potenciometrov prechadza castokrat az na
druhu stranu za plechovu krytku, a tam sa da nejakym nastrojom opriet;
niekedy dokonca ma dieru kam sa da strcit plochy skrutkovac a tak sa da
zapriet aj voci tomu otacaniu... pochopitelne to chce mat k zadnej strane
potenciometra pristup, tak treba navrhnut krabicu... ale ako som pisal, u
normalnych potenciometrov to nie je nevyhnutne, je to len pre pokoj duse.

wek