RE: Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

ok1ia ok1ia na seznam.cz
Středa Leden 21 22:34:40 CET 2015

Ahoj Sašo,
myslím, že když sundáš "čepičku" knoflíku tak tam najdeš šroubek -a je
to...

-ia-
-----Původní zpráva-----
Od: Alexandra Svobodová [mailto:hwnews na zirafoviny.cz]
Odesláno: 21. ledna 2015 19:37
Komu: HW-news
Předmět: Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Hezký večer,

     od včerejška se snažím přijít na způsob montáže tohoto knoflíku
http://www.gme.cz/knoflik-abs-s-ryskou-18-5mm-p624-413 na hřídel
potenciometru. Píší, že je určený pro 6mm hřídel. Moje potenciometry
mají 6mm hřídel, ale nasadit to nějak nejde. Buď je na to nějaký tajný

postup či nějaké zaklínání, nebo já nevím co.

     Asi by to šlo i silou, ale nechci zničit potenciometry (už proto,

že byli dost drahé, jeden je třeba tento
http://www.ges.cz/cz/4w-n-xxxx-20-GES05303418.html ), a navíc je
třeba,
aby se to občas třeba dalo i sundat.

     Neví někdo, prosím, jak dosáhnout stavu, aby tyto knoflíky byli
na
hřídelích?

Saša Svobodová

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.