RE: Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Středa Leden 21 21:50:43 CET 2015

Pouze silou. Zkuste to, zjistíte že to jde.
Lépe to jde ale na osky které jsou vroubkované, případně rozpůlené.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Alexandra Svobodová
Sent: Wednesday, January 21, 2015 8:37 PM
To: HW-news
Subject: Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Hezký večer,

     od včerejška se snažím přijít na způsob montáže tohoto knoflíku
http://www.gme.cz/knoflik-abs-s-ryskou-18-5mm-p624-413 na hřídel potenciometru. Píší, že je určený pro 6mm hřídel. Moje potenciometry mají 6mm hřídel, ale nasadit to nějak nejde. Buď je na to nějaký tajný postup či nějaké zaklínání, nebo já nevím co.

     Asi by to šlo i silou, ale nechci zničit potenciometry (už proto, že byli dost drahé, jeden je třeba tento http://www.ges.cz/cz/4w-n-xxxx-20-GES05303418.html ), a navíc je třeba, aby se to občas třeba dalo i sundat.

     Neví někdo, prosím, jak dosáhnout stavu, aby tyto knoflíky byli na hřídelích?

Saša Svobodová