Jak nasadit knoflík na hřídel potenciometru?

Středa Leden 21 21:41:11 CET 2015

Hezký večer,

	není tomu tak. Knoflík je z jednoho kusu, tedy krom vnitřku. Ten je z
jiného materiálu.

	Ale zjistila jsem, že se dá sundat plastový kroužek z kleštin a pak se
dá knoflík velmi snadno nasadit hřídel. Jenže se dá i velmi snadno
sundat. Asi je to myšlené tak, že se na hřídel nasadí ten kroužek, pak
knoflík a nějakým záhadným hmatem se kroužek nasune zpět na kleštiny.
Jenže to pak už nepůjde sundat a, navíc, mezi panelem a knoflíkem
zůstane relativně veliká mezera.

	Možná je to myšlené pro použití s potenciometrem umístěným na subpanelu
a tím pádem s relativně dlouhou hřídelí. A také se asi nepočítá s tím,
že se to někdy bude muset také sundavat.

	Asi mne čeká ještě jedna cesta do Prahy a koupě nějakých rozumných
knoflíků s kleštinami na šroubek. Jenže tyto byli tak hezké, no škoda.
Ale třeba někdo bude znát ten trik a pak to půjde snadno :)

Saša Svobodová