Kicad a diferencialni signaly - umi je uz?

Středa Leden 21 17:29:34 CET 2015

Tak jsem tu nejnovejsi testovaci verzi zkusil a ejake moznosti
diferencialnich signalu nebo sbernic jsem tam nenasel. Ti nechci tvrdit,
ze to tam neni, ale vlastne jsem nenasel zadnou novou funkci oproti
verzi, co normalne pouzivam - jen to vypada zas uplne jinak. Ma to ale o
dost rozsirenejsi knihovny zda se.
Jinak v Pragoboardu pro POOL servis je minimalni velikost vrtaku 0.3 ->
finalni otvor 0.2, za priplatek 15% pak 0.25 -> 0.15 jak jsem mailem
zjistil.