[OT] jak na rychle vykreslovani bitmap, Win, C#
Dusan Dolezal
duffa na email.cz
Středa Leden 21 16:47:07 CET 2015
A v C# neni ScrollWindow resp. ScrollWindowEx nebo neco podobneho? Ve Win32
API je to bezne pouzivana fce, dela presne to co chcete, tj. odscrolluje
obsah okna o pozadovanou hodnotu a byla to jedna z prvnich veci co umely
graficke karty akcelerovat, uz v dobach krale klacka.
Dusan Dolezal
-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Buchta
Sent: Monday, January 19, 2015 9:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] jak na rychle vykreslovani bitmap, Win, C#
No tak nejak to v tom zdrojaku mam....
Divne je, ze kdyz dam bitmapu vykreslit, tak to asi nejak prevezme
buffer, protoze se s nim uz neda manipulovat a instanci Bitmap musim
vytvorit znovu (nebo jsem pro vykreslovani pouzil Clone), jinak to spadne.
V C# asi neni moznost Move prekryvajici se pameti, tak posun radku zase
vede k alokaci.
Vlastni vykresleni bitmapy se zda rychle, asi to je s HW podporou.
K tomu OpenGL - OpenTK wrapper je spravna stopa?
Dne 19. 1. 2015 v 21:11 Petr Weissar napsal(a):
> Zdravim,
> udelal bych to tak, ze by udelal novou Bitmap, do ni zkopiroval cast
> te stare bez prvniho (nebo nekolika prvnich) radku a na ty posledni
> dal nova data. Novou dam vykreslit a starou zahodi "nekdy" GC :-)
> Musel bych si to napsat, ale otazka byla na "cestu".
> Jeste mne napada pak optimalizovat nova data vytvorenim "mensi
> bitmapy", mozna to ma nejakou funkci na nacteni z pole a pak zase
> vkopirovat do ciloveho obrazu. Pokud by to slo, vyhybal bych se
> LockBits, pokud to je v knihovne, bude to rychlejsi (nejspis :-))
>
> Petr
>
---
This email has been checked for viruses by Avast antivirus software.
http://www.avast.com
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list