[OT] jak na rychle vykreslovani bitmap, Win, C#

Dusan Dolezal duffa na email.cz
Středa Leden 21 16:47:07 CET 2015

A v C# neni ScrollWindow resp. ScrollWindowEx nebo neco podobneho? Ve Win32
API je to bezne pouzivana fce, dela presne to co chcete, tj. odscrolluje
obsah okna o pozadovanou hodnotu a byla to jedna z prvnich veci co umely
graficke karty akcelerovat, uz v dobach krale klacka.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Buchta
Sent: Monday, January 19, 2015 9:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] jak na rychle vykreslovani bitmap, Win, C#

No tak nejak to v tom zdrojaku mam....
Divne je, ze kdyz dam bitmapu vykreslit, tak to asi nejak prevezme
buffer, protoze se s nim uz neda manipulovat a instanci Bitmap musim
vytvorit znovu (nebo jsem pro vykreslovani pouzil Clone), jinak to spadne.
V C# asi neni moznost Move prekryvajici se pameti, tak posun radku zase
vede k alokaci.
Vlastni vykresleni bitmapy se zda rychle, asi to je s HW podporou.

K tomu OpenGL - OpenTK wrapper je spravna stopa?

---