zkušenosti s pojítkem AirFiber pro 24 GHz..?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Leden 21 16:17:14 CET 2015

Tohle je pod strechou, pod presahem - jemomze se "za" zarizeni nemuze.
Zadkem je to k fasade domu.
Na druhe strane je to take schovane na balkone v mezipatre, voda nehrozi.
No snad to nejak dame, prijde to v utery , dam vedet.
Jakub