zkušenosti s pojítkem AirFiber pro 24 GHz..?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 20 19:11:09 CET 2015

No já tím protlačím klidně 600, ale se ztrátovostí 30 procent :-(
Pro mě je propustnost spoje než to začne chybovat.  To už mě taky
"školili" že když to běží vzduchem, tak holt sem-tam nějakej packet
vypadne :-(