WIFI: zasítění velkého domu.

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 20 15:29:24 CET 2015

Taky doporučím, mám tu duální 5/2,4  výtka na nekompatibilitu s
některými telefony.
  Nepřipojí se - tedy tváří se že ano, ale telefon nevydoluje adresu...
když se vypne šifrování tak to funguje.
To samé nové Lenovo ntb, připojí se, když začne téct víc dat, tak se to
odpojuje. Je tam nějaký problém s tím n-kem, čekám na nějaký nový sw.