AVR dlzka cyklu

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Úterý Leden 20 11:39:57 CET 2015

Dobry den,

Mam program napisany v C a AVR studiu 6.2 pouzivam Atmel–ICE debugger. Potreboval by som zistit dlzku trvania jedneho cyklu v programe.
Ked si dam breakpoint napr. na zaciatok cyklu a prebehne jeden cyklus, myslel som ze mi to ukaze hodnotu v cycle counter ale pri hw debugovani to nefunguje.
Timery mam uz vyuzite v programe takze ich nemozem pouzit.
A ladit to v simulatore sa mi neda pretoze potrebujem simulovat externe pripojenia a to je dost problematicke...

michal