ako na hlasne piezo

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Leden 20 11:13:54 CET 2015

Tak som oprasil matematiku a podarilo sa mi odvodit z toho vzorca L.
Daval som tam zakladne jednotky, cize F, Hz a predpokladam ze mi vyjde
cievka v H. Mam pravdu?

Mam piezo napr PT 1540 P, tam pisu kapacitu 14000pF a rez.frekvenciu
4kHz, z toho mi vysla cievka 0.113 H.

Skontrolujete ma prosim? V zivote som elektroniku nepocital (bol som na
skole strojar), vzdy len od oka a skuskou, som skor na digital.

Vdaka

--
iko

Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.