Mech: "jemný" ozubený řemen

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Úterý Leden 20 09:27:44 CET 2015

Mozno by vyhovovali snury pouzivane na paraglider. Tam je dlzkova
stabilita jeden z klucovych parametrov.
Pouzivaju sa priemery 0,6mm 0,8mm  1,0mm 1,2mm 1,4mm 1,6mm 2mm

Pouziva sa material Aramid, co je obchodny nazov pre kevlar. Toto by som
doporucil skusit.
Kevlar nema rad uzly a ostre ohyby, tak je dobre to minimalizovat. Uzol
znizi pevnost az o 70%

Dalej sa pouziva Dyneema co je obchodna znacka polyethylenového vlákna s
vysokou  pevnostou (UHMWPE)
Dynema vlakna nemaju tak dobru stabilitu rozmeru ako kevlar, ale nejdem
sa pasovat za velkeho odbornika, som len uzivatel.
Este sa pouziva material Vectran o ktorom vela neviem a iste aj ine
materialy.

Urcite by vam vedel poradit konstrukter Vaclav Sykora, navrhol mnoho
kridiel svetovej spickovej urovne. Skuste, snad si najde cas na OT problem.
Kontakt:

http://www.gradient.cx/cz/Kontakt