RE: Mech: "jemný" ozubený řemen

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Leden 20 07:22:55 CET 2015

Tady: http://www.mastrant.com/cs mají lana s velmi malou pružností, tepelnou stálostí a vysokou pevností. Ale to nejtenčí má 2mm. Tak nevím zda Vám bude vyhovovat.

U rybářských lanek zkuste muškařské šňůry. Tam ale nevím jak je to s tou pružností.

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kosta
Sent: Tuesday, January 20, 2015 12:01 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Mech: "jemný" ozubený řemen

Dne 19.1.2015 v 23:41 Petr Labaj napsal(a):
> A musí to být za každou cenu řemen se zuby 1mm?
> Pro velmi přesné věci se používají řemeny GT2, a ty se samozřejmě
> dělají v metráži. Stejně tak je k nim k dispozici široký sortiment řemenic.
> Při vší úctě pochybuji, že byste postavil zařízení, kde by vás omezovala
> přesnost pohonu s těmito řemeny.

Aha, je se měl nejspíš rosepsat  :)
Nejedná se o přesnost, ale o velikost a né že ne) :) Tu GT2 neohnu na
průměru 5-8mm, který bych potřeboval

Nejsem rybář , takže nevím co čekat o rybářských lanek, jedná se mi
především o minimální změnu délky v rozsahu teplot 10-20 stupňů
a o co nejmenší pružnost

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský