SOFT: DOS aplikace a touchscreen - problemy s grafikou

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Leden 20 07:12:46 CET 2015

>V originalni konfiguraci se taky spousti dostouch (ovladac touchscreenu)
>a gmouse (ovladac mysi, pricemz tu mys zrejme emuluje ovladac
>touchscreenu)...

Touchscreenove softy obvykle predpokladaju, ze mate paralelne nainstalovanu
aj skutocnu mys. Slusne ovladace mysi to robia tiez, t.j. predpokladaju
pritomnost aj inych mysi. Teda oba robia to, ze si zapamatuju povodny
vektor z int33h, zavesia sa nan, a pri volaniach z aplikacie volaju
povodny ovladac a snazia sa skombinovat vsetky parametre.

Existuju potom aj "nomouse" ovladace, ktore emuluju ovladac mysi bez mysi;
a viem si predstavit aj to, ze touchscreenovy ovladac emuluje skutocnu mys
na seriovom porte.

Kedze je to vsetko sposobom obvyklym pre DOS na vode a defacto
"standardoch", rozne kombinacie mozu mat rozny efekt.

Podla https://www.touchwindow.com/mm5/drivers/oneman.doc co je jedina
dokumentacia co k "onetouch" viem najst, maju vlastny nomouse ovladac,
t.j. ak nie je skutocna mys, tak sa ma spustat
INCMOUSE
XMOUSE
INTCMS [cislo COM portu]

a ak je skutocna mys, tak