SOFT: DOS aplikace a touchscreen - problemy s grafikou

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pondělí Leden 19 20:14:54 CET 2015

Zdravim,

 > vubec netusim, jak to "AX = 02" z prvniho odkazu nebo assembler z
 > druheho dostat do rozumne podoby, tedy do spustitelneho *.exe nebo *.com

tak podobne 'lehkotonazni' veci jsem kdysi pachal primo pomoci debug.
koukam, ze freedos ho obsahuje taky:
http://help.fdos.org/en/hhstndrd/base/debug.htm

tusim se zadavaji primo assemblerovske prikazy pomoci -a commandu
priklad:
http://stackoverflow.com/questions/17609941/how-to-write-inline-assembly-in-freedos

ale to je uz vice, nez 20 let - detaily necham asi na samostudium,  snad
postaci jako nakopnuti.
Vim, ze chvili se tim clovek boril, ale jak to uz dostal pod kuzi, slo
to docela lehce.

:)

   Sam