SOFT: DOS aplikace a touchscreen - problemy s grafikou

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Leden 19 18:34:27 CET 2015

 19.1.2015, 18:25:46

Pod dosem jsem programoval naposled v dobach mladicke nerozvaznosti,
takze si to mozna pamatuji uplne blbe, ale tak nejak se mi vybavuje,
ze nejdete na vrbce s kanonem ale prinejmensim s delostreleckym
plukem.

Zapinani, vypinani, ci resetovani mysi, vcetne kurzoru se delalo pres
volani sluzeb DOSu nebo BIOSu, coz predstavuje asi tak 4 radky kodu v
assembleru a do podoby xxx.com souboru se to v nouzi nejvyssi da
prelozit i rucne.

Nejake, mozna ne zcela neuzitecne odkazy treba:
http://www.kosek.cz/clanky/egavga/index.html
http://stanislavs.org/helppc/int_33.html

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz