SOFT: DOS aplikace a touchscreen - problemy s grafikou

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Leden 19 16:40:39 CET 2015

Hm...tak bohuzel, zasek.

1) ten mnou nalezeny program nomousy.exe je POUZE PRO WINDOWS (taky to
tam mohl autor napsat, ale to zrejme kazdej vi...)

2) Vami napsany zdrojovy kod nejde prelozit pro DOS. Zkousel jsem to jak
ve Windows, tak v Linuxu, nefunguje to ani v jednom pripade. Chybova
hlaska z Linuxu (ve Windows je jeji graficka obdoba):

fpc -Tgo32v2 vypnimys.pas
Free Pascal Compiler version 2.6.4 [2014/12/01] for i386
Copyright (c) 1993-2014 by Florian Klaempfl and others
Target OS: GO32 V2 DOS extender
Compiling vypnimys.pas
Fatal: Can't find unit system used by vypnimys
Fatal: Compilation aborted
Error: /usr/bin/ppc386 returned an error exitcode (normal if you did not
specify a source file to be compiled)

Ve Windows verzi FPC fungoval preklad pro Windows, v Linux verzi zase
pro Linux. Ale "krizove", tzn. z libovolneho moderniho systemu do DOSu
proste ne...

Jeste vyzkousim FreeDOS live CD; snad se mi tam nejak podari dostat FPC.
Nebo mozna FPC pro DOS v DOSemu?

--
Jirka