Mech: "jemný" ozubený řemen

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pondělí Leden 19 08:39:40 CET 2015

Mam rovnaku skusenost.
Bral som od afinis.sk ozubeny remienok. Pri rieseni dostupnosti bol
dolezity len typ zubov a obvod (dlzka) remena. Sirka remena sa riesila
rovnako odrezanim z nekonecneho rukava.
To samozrejme neznamena, ze nemoze existovat aj metraz. Skuste sa opytat tu:

Petr Kasimour
TYMA CZ, s.r.o.
Na Pískách 731/12
400 04 Trmice