Rozborka uspornej ziarovky

Neděle Leden 18 22:49:06 CET 2015

No já nevím s tou zářivkou. Je z měkkého skla, tak by tohle UV nemělo
projít. Nebo snad aspoň né tolik, aby to vadilo. Ostatně jak je to s
obyč. žárovkou a halogenkou? U halogenek se řeší filtr proti UV nějakou
příměsí ve skle. Klasická žárovka má sice nižší teplotu vlákna, ale asi
né zase o tolik. To je u ní UV složka tak malá vlivem nižší teploty,
nebo to tak dobře filtruje měkké sklo?